Ankomst

Etter å ha strevet litt med minst 50 kilo bagasje, fått mange imponerte blikk og hatt en veldig hyggeligsamtale med en veldig koselig taxisjåfør, som snakket engelsk omtrent som jeg snakket fransk, og fått masse tips til hva man bør gjøre i Paris, kom jeg endelig fram til Caen. Og etter å ha blitt møtt av min nye roomie og fått litt bærehjelp, tok vi til og med trikken til leiligheten. Den ligger faktisk på en høyde, noe som er smått sensasjonelt i en veldig flat by.

image

image

Veldig fornøyd med koffertfargene. I den ene kofferten hadde jeg til og med gjemt enda en matchende sekk.

Etter at jeg kom fram pakket jeg ut i superfart og suste avgårde til IKEA. Etter å ha handlet veldig mye mer enn jeg trodde jeg skulle, og satt på plass alle tingene på mitt nye rosa rom kunne jeg sove. Så deilig!

Jeg våknet opp til dette, lettere grilla av morgensola.

image

Hyggelig rosa rom. Sjekk pc-bordet, veldig stas. Og garnhylla. Og markblomstsengetøyet.

image

Nå spiser jeg litt frokost, før jeg skal ut og få meg noen nye venner, og kanskje en plante til.

2 thoughts on “Ankomst

Legg igjen en kommentar

