Snart

Snart håper jeg på sol, sommer, jordbær fra Dal, lange dager i badehuset, piknik i parken, trasking rundt på Voldsløkka, tur med hesten, vin på balkongen, tur i skogen, løk og blomkål fra Havsjødalen, reker og hvitvin, is, Akerselva, Oslofjorden, frognerparken. Alt dette som hører sommeren til.

Og.

Det er fire skoledager igjen, før jeg skal begynne på denne haugen med bøker:

Og om ikke veldig lenge befinner jeg meg i København, på kurs, en gjentakelse av en once in a life time-experience, med flinke forelesere, turer i Dyrehaven, litteratur som det ryktes at er skikkelig bra, med folk som helt sikkert er veldig fine, mat som jeg vet at er helt ufattelig god.

 

Gleder meg.

One thought on “Snart

  1. Å, så fint det blir! Jeg gleder meg ufattelig mye til å ha levert oppgave, altså. Akkurat nå føles det som om det ikke kommer til å skje, men det går jo alltid til slutt likevel 🙂

Legg igjen en kommentar

