2013

Nytt år, nye muligheter, og en drøss av gamle klisjeer. For selvfølgelig har jeg tusen nyttårsforsetter. -Men det fungerer sjeldent å ha mer enn to, så derfor har jeg plukket ut noen favoritter: 1. Vaske badet hver eneste søndag. 2. Stille forberedt til hver eneste forelesning.

Det er jo ofte sånn at nyttårsforsetter av typen «bli flinkere til» egentlig ikke fungerer. I stedet prøver jeg altså med noe tellbart, og det tror jeg er bra. Jeg -elsker- jo sånne forbedre seg selv greier, så jeg har en milliard flere – men jeg har begynt å glemme dem allerede.

I alle tilfeller bør 2013 bli et bra år, fordi:

– Jeg har kjøpt en ny datamaskin, og den er rosa!

– Jeg skal til London på søndag med lillesøster. Hallo, billige lush-produkter

– Jeg skal ta mitt første år av en mastergrad i nordisk litteraturvitenskap. Og det er ikke så rent få fine greier på pensum.

– Jeg har startet mitt nye og bedre liv. Denne gangen versjon 3487243.0

– Jeg har pynta rommet mitt litt i det siste

2 thoughts on “2013

  1. Tror dette blir et bra år, jeg! Elsker din rosa datamaskin. (Litt bitter for at jeg kjøpte akkurat den samme i grå. Ingen sa at de hadde rosa.) Og veldig fine bilder og elefant!

Legg igjen en kommentar

