Ferie og velkommen til verden-presanger

Endelig ferie! Har hatt det i en uke alt, men siden jeg ikke er så god på fridager har jeg først fått teken på det nå. Krever litt trening før man får det til. Jammen godt jeg fikk lov å jobbe to dager, så overgangen ikke skulle bli så brå.

Nå om dagen driver jeg å lager velkommen til verden-gaver til en ufødt fyr, og det må jeg si at er utrolig gøy! For det første tar det ekstreemt mye kortere tid å lage klær i størrelse mini, enn feks til Jon (som tross sin slanke skikkelse har sykt lange armer, brede skuldre og laang overkropp). Ferdig på en dag!

Jeg har også laget er slags dyr – og jeg blir så sjarmert av den at jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal klare å gi den bort, egentlig. (Oppskrift her)

 

2 thoughts on “Ferie og velkommen til verden-presanger

Legg igjen en kommentar

