Prosjekt bunadskjorter: Suksess!

Nå er konfirmantene mine ferdig kursa, og jeg venter bare på to ting – seremonien i rådhuset og lønn! Ser i stor grad frem til begge deler. I tillegg til det har jeg altså klart å sy ferdig begge bunadskjortene. De ble, om jeg får si det selv, veldig fine! Tenk så kult det er at man har sydd hvert eneste sting selv (Dette er ikke helt sant, for jeg fikk litt hjelp på kurset, men det er minst 95% sant likevel).

Artig å kunne presentere to stk ferdige bunadskjorter (de skal styrkes før bruk, altså):

(Klikk på bildene, så blir de større)

Neste helg skal jeg dra til Porsgrunn og hente bunaden og beltet også. Tenk så gøy det blir å se alt sammen samla. Og ikke som stoffbiter. Tror det er betydelig mye mer stas, ja.

2 thoughts on “Prosjekt bunadskjorter: Suksess!

Legg igjen en kommentar

