Påske

Det ser ut som det er sommer og varmt ute, men synet bedrar i blant. I natt kom det jo is på elva, jo! Men det spiller ingen rolle, ferie og sol er fantastisk deilig uansett.  Dessuten er det jo så godt vann på Skotfoss. Vannet i Oslo smaker pyton i forhold. Det er bare å nyte det mens man kan.

I morgen blir det prøving og kanskje henting av bunaden. Litt dumt at skjortene ikke er helt ferdig, for det hadde blitt så fantastisk gøy å prøvd alt sammen samtidig. Men jeg gleder meg like mye uansett, og skal ta med meg både kamera og fotograf (Jon). Jon skal forresten også ha bunad! Han er ikke helt med på det selv ennå, så alle som treffer han må gjerne forsøke å hjernevaske ham.

Siden jeg ikke har råd til å kjøpe den sølja jeg aller helst ville ha, fant jeg et alternativ:

Den skal det bli gøy å sprade rundt med!

Legg igjen en kommentar

