Vårens viktigste investering

Selv om jeg prøver ganske hardt innimellom, klarer jeg ikke legge lokk på min enorme samlertrang. For å bøte på problemet gjør jeg heller noen prioriteringer. Siden mine instinkter er litt vanskelige å slippe unna, må jeg altså samle på ting som er helt nødvendige for et lykkelig liv.

Et eksempel på en essensiell gjenstand er denne;

Mymlens mamma er mammaen til både Mymlens datter, også kalt bare Mymlen – og lille My. Mymlens mamma fikk lille My sammen med Jokseren. Jokseren er også Snusmumrikens pappa. Lille My og Snusmumriken er altså søsken.  Dette, slår det meg, er det alt for få mennesker som vet. Best å opplyse folk litt på den fronten. Mymlens mamma har for øvrig noe sånt som 35 barn. Noen av dem ser man jo her.

4 thoughts on “Vårens viktigste investering

  1. Tenk, det visste jeg! :O
    LITE at jeg skal kjøpe den koppen. Nei vent. Bursdag snart. Får ønske meg den i stedet. Og får jeg den ikke så kjøper jeg den HELT selv! SUPERFIN! Hvor kjøpte du den? (Den er ny, sant?)

Legg igjen en kommentar

