Bruksanvisningsnaturtalent

Et av de taltentene jeg mangler totalt, er å kunne tegne. Alt mer avansert enn strekmenn er utenkelig, og selv strekmennene blir grusomt stygge. Stort sett går det jo helt fint, man trenger egentlig aldri å tegne. Helt til man skal lage sine egne bruksanvisninger. Heldigvis er jeg sammen med en tidvis mer enn oppegående fyr, og det viser seg jo at han er jo et bruksanvisningsnaturtalent! (I den grad man er naturtalent etter 2,5 år på div tegnerelaterte skoler, såklart).

Ikke tro det er tilfeldig at jeg ikke la ut mine egne forsøk på internett. De ble veldig stygge. Men, Jon redda dagen! Ikke bare har jeg fått meg veldig fine bruksanvisninger, altså, men også er nytt slags yndlingsord.

2 thoughts on “Bruksanvisningsnaturtalent

Legg igjen en kommentar

