Bunadforkle

Her broderes det for fullt. Har en deadline, for hele bunaden skal jo være klar til 1. mai. Begynner å bli litt stressa nå, men trøster med meg at jeg er godt over halvveis. Bildekvaliteten her er det så som så med, for det er nesten umulig å ta bra bilder av så store, svarte ting, som i tillegg tiltrekker seg støv og allting. Men et dårlig forsøk har jeg i alle fall gjort.

(Klikk på bildet så blir det dobbelt så stort).

De som faktisk kan brodere plattsøm vil sikkert se at dette er gjort av en nybegynner. Før det er jo første forsøk for meg, og jeg hadde ikke akkurat noen til å lære meg det heller. Og siden de færresten egentlig har så god greie på det her, og heller ikke ligger på bakken og studerer forklebroderier på 17. mai – kan jeg godt leve med at det er sånn. Egentlig er jeg megastolt!

4 thoughts on “Bunadforkle

Legg igjen en kommentar

