Om nyttårsforsettet som aldri ble noe av fordi det var dømt til å mislykkes

Sko-kjøpestopp skulle det være, men sånn ble det ikke. (Heldigvis).

De er veldig fine på bildet, men ennå finere i virkeligheten. Sånn går det når man er i Frankrike og finner en elnaturalista-butikk og euroen er superlav. Needless to say, de er helt ubrukelige nå om dagen, så der fikk jeg enda et påskudd om å glede meg til våren.

 

Ellers er jeg jo stor fan av nyttårsforsetter. Årets er: bli ferdig med bunaden (det må jeg jo), søtsak-nekt minst fem dager i uka. Trene sammen med Jon (det blir gøy, særlig hvis jeg er sterkere. Tviler, men vi får se!). Tidligere har jeg faktisk hatt et nyttårsforsett jeg har holdt, ikke bare i ett år – men to! Da begynner det å bli så innarbeida at det ikke er noe å skryte av lenger.

Går dette dårlig kan jeg bare starte mitt nye og bedre liv enda en gang. Jeg pleier å gjøre det omtrent to ganger i måneden, faktisk. Dog med litt varierende hell.

 

2 thoughts on “Om nyttårsforsettet som aldri ble noe av fordi det var dømt til å mislykkes

  1. De er kjempefine! Jeg er sikkert ufornuftig, men jeg bruker ofte tilsvarende nå om dagen. Med ullsåle og ullsokker. Også er jeg snill med dem når jeg kommer hjem – tørker av dem med skosjampo og sånt. Så går det helt fint!

Legg igjen en kommentar

