Mine ene faste bloggleser, som heter Synnøve og er min lillesøster synes jeg er litt dårlig til å skrive her. Og jeg gir etter for presset. Egentlig ønska hun seg en oversikt over alle håndarbeidsprosjektene mine, men jeg har ikke giddet å ta bilder av dem, så det blir ikke noe.

I stedet vil jeg gi litt plass til kule ting som har skjedd meg i det siste.
– Jeg har blitt 22. Og feira det ca fire ganger på skikkelig hyggelige måter. Det aller kuleste jeg fikk var en billett til Svanesjøen. Dét var helt ekstremt kult å se på. Jeg tror jeg skal bli en sånn person som går på ballett og teater litt oftere.

– Det sagt; jeg har kjøpt billetter til Sonny på Operaen i femårsgave til meg og Jon. Jeg skulle holde det hemmelig, men det faila så veldig.  Gleder meg til å gå på teater, det er så stas!

– Ang. bursdag var det like hyggelig å henge med verdens hyggeligste venner.

Svanesjøen
(Bildet er bare rappa fra Operaen sine hjemmesider)

– Jeg har blitt ferdig med to eksamener. I historie. På hjemmeeksamen var jeg superflink og jobba effektivt fra første sekund. Da følte jeg meg veldig voksen og flink. Needless to say; jeg er stolt. Eksamensperiode er forresten veldig slitsomt.

– Jeg skal til Frankrike. Siden UV endelig har funnet ut av når skolestart er fikk jeg bestilt billetter før det ble ekstemt dyrt. (Nå var det bare ganske dyrt). Det er jo hyggelig. Gleder meg veldig. Spesielt til; makroner, billig mat, ost, vin, bakerier, spisesteder på hvert hjørne, turer ved elva. For ikke å snakke om jeg at jeg får lest masse mens Synnøve er på skolen, vandra rundt for meg selv (alene-tid er digg, da), sydd på bunaden. Og at det sikkert er litt varmere enn Norge i januar. Synn ringte meg i går og bare; «Jeg har vært på joggetur. I SHORTS». Javel sa jeg da, mens jeg hutra og frøys med ulljakke, skjerf, lue, votter, vinterstøvler. Man kan kanskje si at jeg var litt bitter akkurat da.

– Jeg gleder meg til jul. Og langrenn på TV. Jeg har blitt så glad i å se på langrenn. Og når man er student føler jeg at hele julekonseptet løfter seg hundre hakk og blir nesten hellig. Dette er nye toner fra meg, altså. Før var jeg aldri opptatt av hverken jul eller langrenn.

22

One thought on “22

Legg igjen en kommentar

