deLillos og veldig fornuftige investeringer

Jeg elsker dem! De er så herlig trivielle og utrivielle på en gang. Samtidig er de så banale at det grenser til det geniale osv. På mandag var jeg på konsert på st.hanshaugen, og det var så kult at jeg fikk lyst til å lære meg å danse. Det er omtrent så utrolig som at Michelle Bachmann skulle få lyst til å bli fornuftig.

Jeg har gjort en investering som jeg venter på at skal komme i posten:

 

Men det stopper ikke der. deLillos er så kule at jeg nesten kunne klart meg med bare dem, men det behøver jeg ikke. Fordi!

 

JEG SKAL PÅ KONSERT MED ANTONY AND THE JOHNSONS. Og KORK.

 

Det er så ekstremt bra! Og så ekstremt verdt det selv om bilettene er ganske dyre.
Billettwise har jeg investert enda mer. Tur til Frankrike. Jeg elsker jo Frankrike. Utrolig digg liv!

Pluss at jeg har vært megaflink student i hele tre dager nå, og det lover ekstremt bra. Og jeg har fått en ny venn. Og Jon går på Arkitekthøyskolen og er kul. Og i morgen skal jeg til hesten. Og ogogogogg. Ikke noe er så hyggelig som å leve. Lover.

Eneste som er litt kjipt er at jeg skulle svømme i stad, og min nydeligfine neonrosa hengelås ikke passa på skapet. Men jeg klarer meg altså.

2 thoughts on “deLillos og veldig fornuftige investeringer

Legg igjen en kommentar

