Tilbake til hverdagen

Nå er det ikke ferie mer. Jeg har laget meg en utrolig fin sy- og lesekrok jeg tenkte jeg kunne vise frem så snart jeg har slakta noen hybelkaniner. Den er smashing, og jeg har massevis av fine planter og blomster overalt i leiligheten min.

Denne høsten begynner med noen oppturer
– Jon skal gå på AHO, og det er så feckings awesome!
– Jeg kom inn på barne- og ungdomslitteratur, og får mulighet til å ta masteroppgave i det en gang. Kanskje skrive om Tove Jansson! Vi får se. Lenge til.
– Utrolige ting har skjedd, og jeg har begynt å trene.
– For første gang på hundre år har jeg bare en jobb. Sikkert sunt.
– Jeg har kommet i gang med bunadsbroderinga, og det er veldig hyggelig.
– Jeg har verdens hyggeligste hest (selv om den ikke egentlig er min).

Mangler bare ordentlig fotolyst, så tror jeg godhumøret mitt skikkelig smitter over på bloggen!

Legg igjen en kommentar

