Dyrene i Hjorteparken.

Real life edition.

Ekte hjort. I tusentall. Og vi ble sånn passe venner og. Skulle ønske hjernen min skjønte fotografering igjen, og at jeg hadde hatt et teleobjektiv.

Sånne trær som dette har de i ‘skoven’. Det er en del av hjorteparken. Dette er en kjempegammel og megasnirklete eik. Snirkeltrær er det fineste som finnes, særlig de med masse mose på seg. Eik og poppel er mine yndingstrær.

For å gå til hjorteparken må man gå gjennom en hestehage. Jeg ble venn med den her, den var veldig glad i å bli klødd. Jeg begynte å savne Skøya veldig, hun liker en dose kløing hun og. Heldigvis skal jeg henge med den tjokkisen på mandag.

One thought on “Dyrene i Hjorteparken.

  1. Dette ser utrolig fint ut. Jeg vil også gjerne gå i verdens fineste park med hjorter, og så en med hester. Og så flotte trær! På den annen side gikk jeg nettopp i min park/skog bak huset, og der er det ildfluer!

Legg igjen en kommentar

