Ting jeg har lært om meg selv

Jeg er like glad i vannmelon og jordbær som jeg husket.

Når jeg får hus skal jeg ha et ‘hjørne’ med buede glassvegger/ tusen vinduer, med sofaer innenfor. De har nemlig sånne buer her, og det er sykt fint. Bilder kommer.

Ellers kan jeg opplyse for spesielt interesserte (i form av ingrid, egentlig) – menyen hittil har vært:

Lørdag
Forrett – kamskjell og hvit asparges med sykt god saus. Hovedrett – grilla laks med asparges og verdens minste gulrøtter. Dessert – iskake med snedige detaljer som blåbær.

Søndag
Forrett – flyndre med salat, soltørka cherrytomat, blåskimmelost og valnøtter. Hovedrett – ‘jackfisk’ (visstnok en slektning av tunfisk). Dessert – bringebærsorbet med kjeks.

Det sagt er frokosten og lunsjen helt ville buffeter.

En eller annen gang skal jeg finne litt internett til dataen og vise bilder. Nå er det lesetid. På menyen; om atomkrigens betydning for vilhelm funks ungdom.

One thought on “Ting jeg har lært om meg selv

  1. Åh, den menyen høres jo genial ut! Og oppholdet også, sykt digg! Jeg tror vi begge har veldig fine ferie-aktige-ting på gang på hver vår kant nå 🙂 og hell og lykke, begge med masse god mat! Jeg kan for eksempel rapportere at det er kjempemasse gode yoghurter her i Frankrike, og så mange fine tomater og sånn fortsetter det.

Legg igjen en kommentar

