å glede seg

På lørdag drar jeg til København for å gå på kurs. Ekstremt fasjonable greier, har jeg hørt. Har allerede vært bittelitt flink og lest en av bøkene som er på pensum. Det er perfekt bloggfôr dette her, særlig siden jeg har lova Ingrid å blogge om min tur, siden hun skriver om sin tur til Nice. Jeg gleder meg i det hele tatt veldig!

Med meg på reisen skal jeg ha min nye venn Nikkor 35 mm 1.8G. Blanding av ferdig-med-eksamensgave, og utbytting av noe annet fotoutstyr som jeg har solgt.

Forhåpentligvis får denne orden på fotograferingslysta igjen. Jeg er i alle fall ganske sikker på at brennvidda er hyggelig å ha med å gjøre. Jeg har ikke egentlig fått testa den noe særlig, annet enn et lite bilde av blomstene mine.

Et stk halvvissen gardenia. Ikke den enkleste blomsten å ha med å gjøre egentlig. Tolker det som at kameraet mitt er ok, siden man ser at blomsten er i litt stusselig stand.

(Den skal nok heller se sånn ut)

Orkidé

2 thoughts on “å glede seg

  1. Søta! Det kommer nok til å bli helt fantastisk. Gleder meg til å se bilder og høre om hvordan du får det der…som jeg sa: er litt missunnelig, ja. Men ikke så missunnelig at jeg ikke unner deg det mere 😉

Legg igjen en kommentar

