Bunad

Litt skjer, men veldig lite. Jeg er likevel endelig ferdig med de gørrkjedelige stavene på skjortekraven. Hurra!

Jeg har også kommet til den erkjennelsen at jeg nok ikke skal prøve å sy dette selv. Jeg kommer nok til å være student i fire år til, og da vil jeg aldri få plass til noen symaskin som ikke er lille ELNA. Bedre å utsette den planen til jeg blir voksen osv, osv. Broderinga skal jeg fortsette med sjøl, da. Det går jo så det suser …

Forresten har det skjedd andre ting. 20% rabatt på bunadsølv samme dag som jeg fikk lønn fra HEF – det kan jo bare bety én ting. Disse har jeg bestilt:
   

Bra å få tankene litt i gang igjen. Bra å vite at man i alle fall skal kunne ta på bunaden når den nå en eller annen gang blir ferdig.

Forresten er det litt uinspirerende at det eneste som er ferdig er hjulet. Til gjengjeld er det sykt fint, da!

Detalj-bilde:

Silketørklær. Det finnes så mange fine av dem. Disse har jeg valgt. Har trua på det.

2 thoughts on “Bunad

Legg igjen en kommentar

