Prokrastinering

Nå har jeg falt ut av det igjen. Ideer vokser sakte i hodet mitt. Og endatil har jeg bare to, egentlig.
Egentlig er det flere, fordi en eller annen jul skal jeg begynne på – og gjøre ferdig kokeboka jeg har i hodet mitt og gi til alle til jul. Kanskje jeg skal prøve å få det gjort innen 2015. Da skal jeg etter planen ha en mastergrad også.

Det jeg egentlig skulle skrive var at jeg synes det er plagsomt av UIO å gjøre det sånn at alle kvalifseringsoppgaver skal leveres innenfor omtrent samme dag (mellom torsdag og mandag, da). Hva annet kan man da gjøre enn å prokrastinere litt?

Jeg har gjort en investering.

Rent symbolverdi-messig føler jeg at å bruke hundre tusen kroner på en sånn bok (det er det den koster nesten!), gjør deg like voksen som det å få barn. Det er selvfølgelig ikke helt sant, men det er kanskje bare 95% løgn. Man blir blakk av begge deler.

Etterpå skal jeg se dette på kino.

England, sprelske farger, noe som ser ut som humor og godt humør. Jeg gleder meg.

Legg igjen en kommentar

