Blaff.

Nyttårsoptimisme. Det ble visst bare et blaff av den. Utrolig nok viser det seg at jeg ikke har fått et nytt og revolusjonerende liv i det hele tatt. Det likner faktisk på det gamle. Rart det. Det synes jo sikkert på bloggen også, for med min nyvunnede iver ville jeg jo skikkelig lage en blogg, som til og med skulle oppdateres. Og ikke minst; få et innhold. Det skjedde ikke.

En ting som har skjedd i mitt liv:
Jeg bestilte nye briller, siden nærsynte tydeligvis er velsignet med et totalt ustabilt syn – sånn at hvert brillepar varer i omtrent et år. Og det var kjekt, for brillene var superfine! Det som så skjedde var at Brilleland ringte, og sa at brillene var ferdig. Men, og det er jo ikke bare et lite «men», det ene glasset hadde visst blitt knust på sentralverkstedet. Tilbake til start, bestilling av nytt glass. Akk, ja. Forhåpentligvis blir jeg prioritert i køen.

Legg igjen en kommentar

