2011

Kanskje blir 2011 et bra år. Evt bare et bra bloggår.

Jeg har hundre planer, jeg har alltid det. En av planene, som jeg alltid har, er å finne et visst kunstnerisk tilsnitt et sted. Sånn at jeg kan skrive de tekstene  jeg har planlagt, bruke opp hele mitt gigantiske lager med film: Polaroid, Holga, 35 svart/hvitt-film. Og gå tur i skogen! Jeg vet ikke om det er så kunsterisk i virkeligheten, men jeg trenger jo ikke være det heller. Når man er vokst opp på en liten jordeflekk og de man ser ute av vinduet midt på natten ikke er narkomane eller prostituerte, ei heller fulle folk eller hardtarbeidende skiftarbeidere – men elg, elg og elg, kanskje også rådyr, grevling, rev og selvsagt hester … Da blir det til at man savner lukta av stall og granskog. Eksosen på Bjølsen er ikke en fullgod erstatning.

Jeg håper skikkelig at byen har forstått poenget med hegg og syriner. Håper det.

Legg igjen en kommentar

