Fail&flink.

Det viser seg at jeg faktisk har en bloggleser. Denne posten er dedikert til min lillesøster.

Jeg vet jeg burde ha noen bilder her en eller annen gang. Jeg tenkte jeg skulle ta noen, men jeg har ikke gjort det. Annet enn et bilde av blomstene mine. Ah, jeg elsker faktisk blomster. Og det har gått ganske bra med dem. Bra nok til at jeg overbeviste meg selv om at jeg har grønne fingre i alle fall. I tillegg til hvite, gule og rosa fingre – for anledningen.

Se der, til og med et bilde. Bloggmessig essensielt.

Saken er derimot at jeg neppe har grønne fingre. Jeg, som alle halvgamle og rare damer på ICA, har kjøpt svibler (hyasinter) til jul. Det gikk jo aldeles fint, helt til de blomstret. Hva gjorde de så? De døde! Seriøst. Jeg trodde det var sånne blomster man alltid klarte å holde liv i. Vel, vel.

Det jeg derimot har gjort som er veldig flinkt er å ta back-up! Av pcen. Det er sånt man alltid husker på når det er for sent. Jeg har altså vært så flink at jeg husket på det i tide. Nå har jeg altså kjøpt en ny, blå og fin harddisk hvor alle mine filer er trygt bevart. I tillegg har jeg en gammel harddisk med alle bilder, sånn i tillfelle. Plassert et annet sted, sånn i tilfelle. Likevel får man håpe på et fravær av slike tilfeller – og tenke at jeg bare kan føle meg flink – uten å egentlig oppleve datakrasj.

One thought on “Fail&flink.

Legg igjen en kommentar

