Adventskalender.

Dette er noe jeg alltid har ønsket meg. Men, som alle andre dyre ting som krever planlegging har det aldri blitt noe av.

Så fant jeg ut følgende: jeg trenger jo nytt studiemateriell, noe av det er til og med livsviktig. Som: almanakk, fargapenner, nytt pennal (mitt ble utsatt for en ulykke), ekstern harddisk, minnepenn med plass (gode gamle 128 MB-ern min er utdatert stakkars), noen pensumbøker … Da tenkte jeg at jeg jo kunne la det bli adventskalenderen min da.

Og nå føler jeg meg så lur. For da slipper jeg å bruke masse penger i januar, da kan jeg heller føle meg rik. Også slipper jeg å stresse med å handle masse ting når jeg egentlig vil ha ferie. Også får jeg adventskalender!

Jeg skal putte inn en mummikopp også, så føles det litt mer fritidsrelatert ut, selv om det ikke er det. Det blir så hyggelig!

Legg igjen en kommentar

