Drøm

Av de tingene jeg liker her i verden, er definitivt en av dem å drømme om fremtiden. Å komme på ting å glede seg til.

Akkurat nå gleder jeg meg til:

– Å kjøpe den nye cden til Antony and the Johnsons
– Å rydde og vaske rommet mitt, sånn at det blir ekstremt hyggelig der.
– Å høre på den nye cden til Antony and the Johnsons, mens jeg drikker te og rommet mitt er ekstremt hyggelig.

Jeg gleder meg til en del andre ting også, riktignok.
For eksempel:

Å få ferie. Men eksamensperioder er helt ok de også, hvis man greier å bli ekte oppslukt. Det er likevel deiligst å bli ferdig.
Og hundre andre ting som jeg skal tenke litt på. Og kanskje skrive om. Vi får se.

One thought on “Drøm

Legg igjen en kommentar

