Høst, igjen.

For tredje gang på rad har jeg igjen fått lyst til å blåse liv i bloggen. Forskjellen på nå og før er at nå har absolutt alle andre en blogg også. Det er jo hyggelig, men det er så lett å bli utdatert, sånn bloggmessig. Men samma det. I min hundre år lange karriere som blogger med null lesere (for jeg har jo alltid hatt en blogg ca ingen mennesker i verden leser, og den lever, men det er en annen sak) er det meg revnende likegyldig om noen kommer å leser her. Sannsynligheten for at jeg faktisk kommer til å holde liv i denna greia er jo omkring 2 % uansett.

Til i morgen skal jeg klekke ut en idé, kanskje jeg skal skrive noe fint da. Man blir jo så kunstnerisk av den klare høstlufta.

Hvis det ikke skjer skal jeg skryte av meg selv på facebook uansett. Jeg må bare finne på en grunn.

Legg igjen en kommentar

