Høst

Jeg vet ikke hva det er med høsten, men jeg får alltid sånn lyst til å blogge da.
Finne frem en gammel støvete blogg, som etter kort tid ble glemt. En ny sjansen. Høsten betyr alltid en ny sjanse. Nytt sted, nytt alt.

Kanskje er det at alt er magisk ute. Vakkert, på en måte.
Lyset er så fint, fargene er så fine. Og alt er på sitt beste – selv om jeg synes det er fylt av savn samtidig. Savnet etter varmen, sola. Kanskje også fargene fra sommeren. Selv om høstfargene nok er finere. Jeg vet ikke.

Jeg savner alltid noen om høsten, særlig i år tror jeg. Folk har dratt forskjellige veier, og som alltid er det trist.
Kanskje vil det alltid være sånn. Jeg vet ikke.

Legg igjen en kommentar

